zondag 28 april 2013

Nóg een berichtje....
Heb mijn best nog wel even gedaan, ik 'moet'de lieve reacties die ik krijg van jullie toch ook
wel echt verdienen...nietwaar??? ;)
Ik heb de tuin de tuin gelaten, en nadat ik de was had opgehangen, ben ik gewapend met koffie
naar boven gegaan...
allereerst heb ik de kaart die we bij Annelies hebben gemaakt, afgemaakt....

De voorkant had ik al wel klaar....


Aan de binnenkant had ik nog niks gedaan, maar nu is ie af..
Ik wil er eerst zelf nog even van genieten, en dan maar zien aan wie ik 'm geef...

Och, en toen kwam ik dit kaartje ook nog tegen wat ik nog niet af had, 


Al met al is het toch weer een schatje geworden, waar ik ook eerst geen afstand van kan doen...hihihi...
Dan ga ik nu maar weer naar mijn "houkje" , kijken of ik het cadeautje van mijn moeder af kan krijgen,,,
Bye bye....




1 opmerking:

  1. Wat een schitterende kaartjes weer Annet, ik vind ze prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen