dinsdag 4 maart 2014

"Frozen in time...."

Hoi allemaal,

Morgen gaat de eerste bestraling van start in het UMCG....
Best spannend, maar ik heb me voorgenomen om het maar gewoon te ondergaan, er zit
niks anders op...
Afgelopen week had ik ook vakantie, en heb eigenlijk alleen maar leuke dingen gedaan..
Heb donderdag jl een ontmoeting gehad met vier vriendinnen van de huishoudschool, toen BSM genaamd, en met één vriendin was het 28 jaar geleden....slik!
Maar léuk dat het was!!!!
We hebben, zoals ze dat hier in het Noorden zeggen; "de revel gain seconde dicht hat", oftewel we zijn geen seconde stil geweest....zelfs niet onder het eten.... LOL!!
Dit gaan we in ere houden....
Nu ik dan tóch wel met het verleden bezig ben, en ik héél erg van vintage houd....én ik, ere wie ere toekomt, een héél leuk idee zag op facebook met een oude telefoon....ik mijn vader lief heb aangekeken, en voila...
Hij toverde twee oude telefoons van de vliering.
De een heb ik niks mee gedaan, is er 1 van de PTT, van bakeliet én loodzwaar, maar de andere....

Tadáááááá!!!

Kleine close up...

Ik ben zó blij met het resultaat!!

En omdat ik zo lekker bezig was met freubelen...


Frozen in time...



Gelukkig had ik twee oude wekkers staan, dus heb ik ook maar een foto
van ons gezinnetje erin gemaakt...

Dit alles staat te pronken in onze kamer...moest er wel weer eerst ruimte voor maken,
dus en passant ook de boel maar weer schoongemaakt....  ;)
Ik spring nu maar eerst eens even onder de douche, even relaxen..

Fijne avond!




1 opmerking:

  1. Ik hoop dat de eerste bestraling vandaag mee is gevallen Annet, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Wat superleuk om je vriendinnen van vroeger te hebben ontmoet, helemaal top en dat zijn je creaties ook, zo mooi gemaakt weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen