vrijdag 26 september 2014

Kiddies

Hoi allemaal,

Het is alweer vrijdag en m'n weekend is begonnen...Héérlijk!!
Lekker weer tijd om te freubelen...
Gisteren had ik m'n eerste workshop bij Bianca's Toko, en we mogen zeggen dat
ook deze workshop zéér geslaagd was!
De dames hebben alle 7 stuk voor stuk prachtige Pop-up doosjes gemaakt...
Helaas heb ik nog geen foto's, maar dat komt nog wel...
Waar ik wél foto's van heb, zijn óók pop-up doosjes die ik gemaakt heb voor on neefje en
nichtje, die beide jarig zijn geweest...
Onze Vajén is gek van Nijntje, dus ik op Google kleurplaten opgezocht, uitgeprint, uitgewerkt op cardstock en
daarna gebruikt voor de kaart...


Dit is de kaart geworden...Ik ben er zelf ook heel blij me, ze is zeer goed gelukt,
al zeg ik het zelf....hahahahaha....

Ook voor onze Jerron heb ik zo'n kaart gemaakt, maar omdat hij helemaal
gek is van Lego en van ons de Lego Chima leeuw kreeg voor z'n verjaardag,
heb ik wederom kleurplaten opgezocht op Google, en hetzelfde proces gevolgd, met
dit als resultaat...


Ook deze kaart werd enthousiast ontvangen..(niet dat ik anders had verwacht....Pfffffff....eigendunk he??)
Maar deze tante vindt dat gewoon leuk om te doen...Ik probeer om voor al mijn familie
en vrienden iets speciaals te maken...Lukt ook wel es niet, maar dan toch
de volgende keer...

Over volgende keer te spreken....Ik ga nu m'n tas met goodies van Bianca es even 
uitpakken....Voorbeeld maken voor de volgende workshop en voorbeelden voor haar blog...

Ook mijn vriendin Monique is een DT member voor Bianca, en ze heeft ook twee leuke blogs die
ook zeer de moeite waard zijn om te bezoeken....http://www.crealoetje.blogspot.nl/  en ook

Ik wens jullie een fijn, creatief weekend!

Liefs, Annet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten