vrijdag 31 oktober 2014

Halloween

Hoi allemaal,

En weer is het vrijdag....wat gaat zo'n week ook weer snel he???
Gelukkig heb ik nog wel lekker kunnen freubelen, en daar wou ik jullie het resultaat ook van laten zien....

Ik vind het zó leuk om in het desigteam van Bianca's Toko te zijn, en begin dan ook altijd met veel plezier aan een nieuwe opdracht...

Degene die mij kennen, weten dat ik stapelgek ben op Graphic 45, en ik grijp dan ook alle kansen aan om daar iets leuks mee te maken....


Ik weet dat Halloween hier niet zo speelt, maar ik vind het gewoon zó leuk!!

Je kunt zoveel uit het papier zelf halen...Ik gebruik bijna altijd het hele vel van Grapic45...



Het kleine boekje heb ik zelf gemaakt van een restje kraft en heb ik bekleed met het papier,
ook de binnenkant is voorzien van kleine plaatjes...



De spin en de kakkerlak heb ik bij de Xenos vandaan , maar voor de rest is alles verkrijgbaar bij 
Bianca in Nieuw-Weerdinge..
En ik zou ik niet zijn, ....als mijn volgende creatie al niet klaarstaat....Hahahaha!!
Ook van Graphic45??
Misschien wel, misschien niet,,,,

Ik wens jullie allemaal een superfijn weekend!

Lieve groet, Annet.





1 opmerking: